Хороши комментарии!!! у меня есть мнение из Германии по поводу работы ФГР (см. ниже). И еще в электронном виде переписка с ФГР, где они упорно не видят мои документы, прикрепленные в приложении, отправил бумажной почтой, жду ответа.
18 October 2012
Dear Mr. Х
Thank you for your further message. We apologize for the delay in replying.
We regret the difficulties and the trouble involved you had with your Volkswagen Passat No doubt, we can well understand your
disappointment and dissatisfaction that the defect on your vehicle could not been resolved in warranty time.
With regard to your issue, we know that our representatives share our interest in customer satisfaction and that for this reason
they check every case very carefully and try to assist as far as circumstances permit. As Volkswagen Group RUS, our responsible
importer in Russia, is responsible for all warranty and goodwill issues in your country, we kindly ask you for your
understanding that we are not in a position to alter the decision already made by them. For this reason, we confirm their
decision from our head office.
Although we know that our reply does not meet your expectations, we regret we cannot give you any alternative view in this case.
Yours sincerely,
i.V. Holger Andres i. V. Maurizio Meloni
Volkswagen AG
38436 Wolfsburg
Tel +49 (0) 1805 865579*
Fax +49 (0) 1805 329865*
Mail to
customercare@volkswagen.comHomepage
http://www.volkswagen.de0,14 €/Min. aus dem dt. Festnetz, max. 0,42 €/Min. aus den Mobilfunknetzen
VOLKSWAGEN AG
Sitz/Domicile: Wolfsburg
Registergericht/Court of Registry: Amtsgericht Braunschweig
HRB Nr./. Commercial Register No.: 100484
Vorsitzender des Aufsichtsrats/Chairman of the Supervisory Board: Ferdinand Piëch
Vorstand/Board of Management: Martin Winterkorn (Vorsitzender/Chairman), Francisco J. Garcia Sanz, Jochem Heizmann, Christian
Klingler, Michael Macht, Horst Neumann, Leif Oestling, Hans Dieter Poetsch, Rupert Stadler
Wichtiger Hinweis: Die vorgenannten Angaben werden jeder E-Mail automatisch hinzugefuegt und lassen keine Rueckschluesse auf den
Rechtscharakter der E-Mail zu.
Important Notice: The above information is automatically added to this e-mail. This addition does not constitute a
representation that the content of this e-mail is legally relevant and/or is intended to be legally binding upon VOLKSWAGEN AG.
ПЕРЕВОД
Уважаемый г-н Х, спасибо вам за ваши дальнейшие сообщения. Приносим свои извинения за задержку в ответе. Мы сожалением трудности и проблемы участвуют у вас с вашим Volkswagen Passat Без сомнения, мы можем хорошо понимать Ваше разочарование и недовольство, что дефект на ваш автомобиль не мог решен в гарантийный срок.
Что касается вашего вопроса, мы знаем, что наши представители разделяют нашу заинтересованность в удовлетворенности клиентов и, что для этого Поэтому они проверить каждый случай очень внимательно и попытаться помочь, насколько это позволяют обстоятельства. В Volkswagen Group Rus, наши ответственного импортера в России, несет ответственность за все гарантии и доброжелательность вопросы в вашей стране, мы просим Вас Ваше понимание, что мы не в состоянии изменить решение уже взятые ими. По этой причине, мы подтверждаем их решения нашего головного офиса.
Хотя мы знаем, что наш ответ не соответствует Вашим ожиданиям, мы сожалеем, мы не можем дать вам никакой альтернативной точки зрения в этом случай.
Yours искренне, IV Holger Андрес я. В. Маурицио Мелони